معاون سياسی و امنيتی استانداری كرمانشاه گفت: زلزله اخير يك تهديد جدی بود كه بايد همه تلاش كنيم كه به فرصتی برای توسعه كرمانشاه تبديل شود.
کد خبر: ۵۴۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 25 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه،محمد ابراهيم الهی تبار معاون سياسی امنيتی و اجتماعی استانداری در جلسه كميسيون كارگری كه با موضوع بررسی مشكلات كارگری در مناطق زلزله زده بر گزار شد گفت: زلزله تهديدی بود كه بايد همه تلاش كنيم تبديل به فرصت تبديل شود و در اين راستا بايد تمامی ظرفيت ها و امكانات برای كمك به مردم آسيب ديده به كار گرفته شوند.

وی خطاب به مديران حاضر در جلسه گفت: اگر در نشست های كاری كه پيرامون اين حادثه برگزار می شوند شاهد شكل گيری يك همدلی و همت همه جانبه باشيم بی گمان اتفاقات مثبتی در اين زمينه رخ خواهد داد ولی در غير اينصورت تغييری  ايجاد نمي شود.

الهی تبار با اشاره به مشكلات عديده حوزه كارگری در مناطق زلزله زده عنوان كرد: زلزله تمام شد اما تبعات آن همچنان برای عده ای از جمله كارگران باقی  مانده است و بايد به گونه ای برنامه ريزی كنيم كه اين مشكلات هر چه سريعتر رفع شوند.

اين مدير ارشد استان با تاكيد بر استفاده از تمام ظرفيت ها برای  احيای واحد های توليدی آسيب ديده گفت: در اين راستا بايد برای احيای واحد های صنعتی و تقويت آنها به ويژه واحدهايی كه نيازهای منطقه را توليد می كنند تلاش كنيم و با اينكار به صورت طبيعي يك اشتغال مولد در استان ايجاد می  شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار