غفار صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر گفت:بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب و مخازن ذخیره آب شهر‌های روانسر و شاهو در زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ماه سالجاری خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۵۵۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 10 January 2018

غفار صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:بهداشت آب و سلامت شهروندان از اهم اولویت‌های شرکت آبفای استان است و در راستای ارتقاء کیفیت آب شرب، شستشوی مخازن ذخیره آب و شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال بر اساس برنامه‌های دوره‌ای انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شبکه آب و فاضلاب شهر‌های روانسر و شاهواصلاح شداز ابتدای سالجاری تاکنون ۳ میلیارد ریال برای اصلاح و توسعه یک هزار و ۳۶۰ متر از شبکه‌های آب و فاضلاب شهر‌های روانسر و شاهو هزینه شده است.

وی  بیان داشت:میزان مطلوبیت بهداشت آب شهروندان را صددرصد مطلوب  است وطی ۹ ماه گذشته شش هزار و ۴۲ مورد کلرسنجی آب، ۱۱۶ مورد آزمایش‌های مرتبط با آب، شستشوی هشت هزار و ۳۰۰ متر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب، شستشو و لایروبی شبکه‌های مدرن و سنتی فاضلاب به طول ۴۶ کیلومتر و شستشو و گندزدایی ۵ باب مخزن در دو شهر روانسر و شاهو انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری روانسر تصریح کرد:این اداره در راستای جلوگیری از هدر رفت آب نیز اقداماتی از قبیل شناسایی نشت‌های نامرئی در ۶۶ کیلومتر ازشبکه وخطوط انتقال، تعویض ۱۷۵ دستگاه کنتور خراب مشترکین به صورت رایگان، نشت یابی سه هزار و ۸۰ فقره انشعاب آب، تعویض الکتروپمپ شناور ۱۵۰ کیلووات چاه شماره یک بله زین و تعویض ترانس چاه بله زین وچاه سردم انجام داده است.

وی اظهار داشت: با ارزیابی‌های صورت گرفته ۳۸ کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال و چهار هزار از لوازم انشعاب‌ها و کنتور‌های مشترکین دچار آسیب و خسارت شده است.

به گفته این مسئول:تعداد کل مشترکین آب درشهر‌های روانسر و شاهو ۸ هزار و ۷۳۷ مشترک و تعداد مشترکین فاضلاب در این شهر‌ها ۷ هزار و ۹۱۸ مشترک می‌باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار