گروه استان ها- کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 21 January 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در این رابطه گفت: ماموران پاسگاه بیلوار با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از فعالیت شخصی در زمینه توزیع مواد مخدر از نوع شیشه با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از اجرای طرح تعقیب و مراقبت شخص مورد نظر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در محور جاده سرچم به 3 راهی قلعه مشاهده و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 3 کیلو و 100گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

سرهنگ مرزبانی توضیح داد: متهم دستگیر شده در حین دلالت به پاسگاه مبلغ 200 میلیون ریال پیشنهاد رشوه کرد که در این راستا پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد:به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که افرادی سودجو جوانان این مرز و بوم را در دام اعتیاد گرفتار کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار