فرماندار روانسر از تخصیص اعتبار برای بهسازی و آسفالت راه روستا‌های کندوله و مرادآباد بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌هابیش از ۱۸ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۵۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 21 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،حسین ویسمرادی افزود: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده و مساعدت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان، مناقصه این پروژه‌ها انجام شدهو در روز‌های آینده با تعیین پیمانکار و انجام روال اداری، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

به گفته وی، طول راه روستایی کندوله ۵.۴ کیلومتر و راه روستایی مرادآباد نیز سه کیلومتر است.

فرماندار روانسر ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه روستا‌های کندوله و مرادآباد از خواسته‌های دیرینه ساکنان این روستا‌ها بوده و از طرح‌هایی است که در اولویت کار قرار داشته، امابه دلیل محدودیت‌های اعتباری اجرای این پروژه به تاخیر افتاده است.

ویسمرادی اضافه کرد: روستای کندوله ۴۸ خانوار و ۱۷۰ نفر و روستای مرادآباد نیز ۶۴ خانوار و ۲۲۵ نفر جمعیت دارند.

وی یادآور شد: اکنون ۹۶ درصد روستا‌های بالای ۵۰ خانوار شهرستان روانسر از راه آسفالته برخوردارند و فقط روستا‌های مرادآباد و کندوله در بخش مرکزی روانسر که بیش از ۵۰خانوار جمعیت دارند، آسفالت نشده است.

فرماندار روانسر گفت: در حوزه راه‌های روستایی به تازگی پروژه آسفالت راه روستایی گراب علیا به طول ۸۰۰ متر و با اعتباری بیش از ۲ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار