مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: در راستای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شبکه استانی ویژه برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که از شبکهزاگرس پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۵۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،رضا رحیمی با اشاره به اینکه در بخش خبر مرکز صدا و سیما از فرمانداران دعوت می‌شود تا هر روز یکی از این افراد در استودیوی خبرحضور پیدا کنند اظهار داشت: فرمانداران گزارشی از پروژه‌هایی که در آن زمان افتتاح یا کلنگ‌زنی و یا پیشرفت کار پروژه‌های مختلف که در حین عملیات اجرایی است را ارائه دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه کلیه مراسم‌هایی که در این ایام در شهرستان‌ها به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود ضبط و پخش خواهد شد بیان کرد: همچنین حضوروزرا و معاونین وزرا نیز پوشش خبری داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قسمت صدا یک سری برنامه‌های روتین داریم که این برنامه‌ها با موضوع انقلاب و ایام فاطمیه است عنوان کرد: هدف ما این است که در تمامی برنامه‌ها به نقشبرجسته زنان مسلمان و انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و پیوند بیشتر انقلاب اسلامی با مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در دستور کار ما در این ایام قراردارد.

رحیمی با اشاره به اینکه در بخش صدا یک سری برنامه‌های روتین داریم که به این دو موضوع راهبردی می‌پردازد گفت: یک سری برنامه‌های خاص مانند «محله ما کوچه انقلاب» در ۹برنامه ۴۵ دقیقه‌ای با معرفی تاریخ انقلاب اسلامی در محله‌های مختلف کرمانشاه، «همین حالا جوانی» در ۹ برنامه ۲۰ دقیقه‌ای که معرفی یک جوان انقلابی از زبان خود و دیگراناست.

وی با بیان اینکه یک سری برنامه‌های ویژه در حوزه صدا به مناسبت دهه فجر در استان داریم بیان کرد: نمایش «مرد دوران» در یک قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با موضوع زندگینامه شهیدجعفری، نمایش «خانه عزیز خانم» با موضوع مبارزات انقلابیون کرمانشاهی در یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای، مستند «آن روزها» در رابطه با موضوع تاریخ انقلاب در پنج برنامه ۲۰دقیقه‌ای، «جنگ انقلاب» با مشارکت سازمان شهرداری کرمانشاه در ۱۰ برنامه ۱۲۰ دقیقه‌ای، «عبرت تاریخ» در ساختار روایی و نمایشی که در ده برنامه ۱۵ دقیقه‌ای به نمایشگذاشته خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه بازخوانی تاریخ سلاطین و شاهان ایرانی در تاریخ از گذشته تاکنون یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز است عنوان کرد: روایت کتابانقلاب در پنج برنامه ۲۰ دقیقه‌ای که روایت رادیویی کتب انقلاب موجود است و تولید ۳۰ آنوس ۲ دقیقه‌ای با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر است.

وی بیان کرد: در حوزه سیما پخش ۱۰ سینمایی ویژه انقلاب، پخش سریال پروانه‌ها در آن ایام، ۱۰ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای با عنوان گلسو که به صورت زنده پخش خواهد شد.

رحیمی با اشاره به نمایش برنامه «آینه هفت» که در دو برنامه ۳۰ دقیقه‌ای به مناسبت دهه فجر افزود: ۱۰ برنامه ۴۵ دقیقه‌ای با عنوان خانواده و با موضوع انقلاب اسلامی، «هر شببا شما» در ۹ برنامه ۴۰ دقیقه‌ای، برنامه «بنده عشق» مناسبتی و در ۴ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای و با موضوع ایام فاطمیه و دهه فجر پخش خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار