معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه بر نظارت‌های لازم و هدفمند در بازار ایام نوروز بامشارکت تعزیرات حکومتی، معاونت غذا ودارو، معاونت بهداشت و اتاق اصناف خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 03 February 2018

به گزارش تابناک به نقل زا فارس؛عباس سجادی‌راد ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در اجرای دستور‌العمل اجرایی سفرهای نوروزی به عنوان مسؤول کمیته نظارت تنظیم بازار و خدمات سفر تعیین شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه با تاکید بر مردمی کردن وظایف مورد نظر در بازار، افزود: طبق برنامه دستورالعمل ستاد اجرای خدمات سفر، کمیته مسؤول و اعضا مشخص شده و در این رابطه سازمان صنعت، معدن و تجارت همواره تاکید بر مردمی کردن وظایف مورد‌نظر را داشته و دارد.

به گفته وی، برای رسیدن به اهداف خود اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی را محوریت قرار داده و با مشارکت تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو ومعاونت بهداشت در ایام نوروز در سراسر استان نظارت‌های لازم را اعمال خواهد کرد.

سجادی‌راد اضافه کرد: 25 تا 30 گروه از این سازمان و پنج تا هشت گشت مشترک مسؤولیت بازرسی روزانه از بازار عید را بر عهده دارند.

این مسؤول یکی از مشکلات مهم در ایام گردشگری به‌خصوص ایام نوروز در استان را اقدام دستفروشان موقتی به عرضه اقلام حساس خوراکی بهداشتی در مراکز عمومی بین مردم و گردشگران عنوان کرد وافزود: لازم است از نظر موارد بهداشتی و قیمت کالا عرضه شده این افراد ساماندهی شود.

وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی آمادگی کامل بر بازار نوروز را چون سنوات گذشته دارد و از عموم هم‌استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود در هر جا با مواردی چون گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه کالای نامرغوب و در فروشگاه عدم درج قیمت یا ارائه فاکتور برخورد کردند مراتب را به همکاران ما با شماره تماس 124 اطلاع داده و روند شکایت خود را دنبال کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار