رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:باوجود مخازن نفت و گاز در غرب کشور ، پتانسيل هاي خوبي براي محروميت زدايي و توسعه استان فراهم است که نیاز به توجه جدی تر دارد .
کد خبر: ۵۶۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 07 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،مهندس احمدصفری نماینده مردم کرمانشاه در نشستی که صبح امروز با حضور مهندس حاتمي مدير عامل شركت نفت مناطق مركزي ايران و جمعی از مدیران کشوری این حوزه ، جهت بررسي چالش هاي توليد نفت و گاز در مناطق عملياتي نفت شهر/ تنگ بيجار تشکیل شد، ضمن تشریح وضعيت فني ، عملياتي و منابع انسانی این حوزه در مناطق یاد شده ، اظهار داشت: با بهره گيري از توان مهندسان و متخصصان جوان بومی می توان در آينده شاهد افزايش توليد در اين منطقه كمتر توسعه يافته باشیم .

وی خاطر نشان کرد:با تقدير از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در حوزه های فني، عملياتي و كمك به آسيب ديدگان زلزله اخير استان ، انصافا شركت نفت در اين زمينه سنگ تمام گذاشت و توانست گام موثري در التيام بخشي به اين عزيزان ايفا نمايد.

صفری با اشاره به سابقه درخشان استانهاي غرب كشور و خصوصا كرمانشاه در پيروزي انقلاب و بعد از آن در دوران دفاع مقدس گفت: مردم كرمانشاه مطالبات برحقي در زمينه اقتصادي و رفع بيكاري و توسعه استان دارند كه متاسفانه در مقاطعی ، كمتر مورد توجه قرار گرفته و انشالله با نگاه دولتمردان در دولت تدبير و اميد اين نگاه مورد بازبيني و توجه بيشتري قرار گيرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وجود مخازن نفت و گاز در غرب كشور و كرمانشاه گفت: اين صنعت پتانسيل هاي خوبي را براي رفع محروميت و توسعه استان فراهم آورده كه بايد مورد توجه جدي تري قرار گيرد و در همين راستا برنامه ريزي هاي لازم به منظور جمع آوري گاز هاي همراه نفت صورت گيرد. علاوه بر این بازبيني دوباره ميادين نفت شهر، سومار و تنگ بيجار با توجه به مشترك بودن برخي از آنها از اهميت زيادي برخوردار است و برنامه ريزي مدوني نيز در اين زمينه لازم است.

مهندس صفری در پایان بار دیگر توجه به ارتقاء منابع انساني و جذب متخصصان بومي در مناطق نفتی غرب استان را خواستار گردید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار