مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از شناسایی ۷۸ باب ساختمان تخریبی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور و معرفی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان به منظور اخذ مجوزتخریب خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه گزارشی از کمک‌ها و خدمات اداره کل آموزش و پرورش به زلزله‌زدگان غرب کشور را ارایه داد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به حضور مستمر و بازدید از تمامی مدارس و ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده اشاره و بیان کرد: مدارس آسیب‌دیده از زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱آبان‌ماه برای تعمیرات اساسی و جزیی مطابق آمار ارسالی اداره‌کل نوسازی مدارس شناسایی شده است.

وی از اتمام تعمیرات در پنج باب ساختمان تعمیری در دست اجرای تعمیرات خبر داد و اضافه کرد: ۷۸ باب ساختمان تخریبی در مناطق زلزله‌زده استان شناسایی شده و برای اخذ مجوزتخریب به اداره‌کل راه و شهرسازی استان معرفی شده است.

یزدان‌پناه انعقاد تفاهم‌نامه خیران در راستای نوسازی مدارس تخریبی مناطق زلزله‌زده توسط اداره‌کل نوسازی مدارس استان را در قالب دیگر اقدامان انجام شده در این مناطق دانست.

به گفته وی، جمع‌آوری کمک‌های اداره‌های آموزش و پرورش سراسر کشور و ارسال به مناطق زلزله‌زده، توزیع کتاب‌های درسی به تعداد ۲۳ هزار دوره در مناطق زلزله‌زده و توزیعلوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار