نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان کرمانشاه با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین و پژوهشگران استان، امروز(پنجم اسفند)در محل ساختمان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 24 February 2018

به گزارش تابناک به نقل زا ایسنا،مصطفی فیضی مسئول برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان کرمانشاه ، از حضور 25 دستگاه اجرایی و 30 شرکت دانش بنیان و واحدهای مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان در این نمایشگاه خبرداد و اظهار کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف علوم بویژه علوم جدید نظیر نانو فناوری، هوافضا، علوم مهندسی و الکترونیک ارائه شده است.

وی هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در طیف وسیع دانش آموزان علاقمند به امور پژوهشی دانست و افزود: در این راستا کمیته اجرایی نمایشگاه بصورت ویژه و طی یک مراسم از دانشجویان و دانش آموزان مبتکر و خلاق تجلیل خواهد کرد.

وی از معرفی و انتخاب محصول و غرفه برتر در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تیم‌های داوری از رشته‌های مختلف براساس شاخص هایی مانند قابلیت تجاری سازی، نوآوری، عدم تکرار پذیربودن محصول و بصورت تیمی اجرا شدن فعالیت، محصول و غرفه های برتر نمایشگاه را معرفی می کنند.

فیضی گفت: همچنین نمایشگاه عکسی با موضوع زلزله در حاشیه این نمایشگاه برپا شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته پژوهش"پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری زیربنای تولید و اشتغال" است، یادآورشد: این نمایشگاه از امروز (5 اسفند) تا هفتم اسفند برپا خواهد بود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

امسال برنامه‌های هفته پژوهش در استان کرمانشاه به دلیل وقوع زلزله با تاخیر چند ماهه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار