تابناک : رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان از 414 مورد بازدید در سه ماه ابتدایی سال جاری توسط واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر داد
کد خبر: ۵۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی رضا رضایی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان با بیان اینکه واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان در سه ماه ابتدایی سال جاری 414 مورد بازدید از مراکز عرضه فراورده های خام دامی از جمله مرغ فروش ها، ماهی فروشی ها، قصابی ها و رستوران ها انجام داده است گفت : در این بازدید ها در مجموع 53 کیلوگرم فراورده خام دامی تاریخ گذشته از این مراکز کشف و ضبط شده است.

وی افزود:در طی این مدت 383 راس دام سبک و 99 راس دام سنگین در کشتارگاه های شهرستان ذبح شده که تعداد دو راس دام سنگین غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و ضبط گردید.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کمیجان بیان کرد:در مورد لاشه دام سبک نیز موارد اصلاحی وجود داشت که در مجموع 835 کیلوگرم گوشت در کشتارگاه  از چرخه مصرف خارج شده است.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر فراورده های خام دامی در شهرستان اجرا می شود خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ موردی از بیماری لامپی اسکین در شهرستان کمیجان مشاهده نشده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار