رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از فعالیت ۱۴۰ مرکز دندانپزشکی دولتی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،دکتر ابراهیم شکیبا به مناسبت روز دندانپزشکی(23 فروردین)  با تبریک این روز به همه دندانپزشکان، گفت: خوشبختانه هم اکنون تعداد دندانپزشکان استان به حد نصاب خوبی رسیده و این امر موجب بهبود وضعیت سلامت دهان و دندان شده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به آگاهی مردم نسبت به اهمیت سلامت دندان و حفظ و مراقبت آن و از طرفی افزایش تعداد دندانپزشکان و مراکز دولتی دندانپزشکی، وضعیت سلامت دهان و دندان مردم رو به بهبود است.

شکیبا از فعالیت 140 مرکز دولتی دندانپزشکی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه این مراکز با انواع بیمه ها طرف قرارداد هستند و مردم با قیمت مناسب می‌توانند از خدمات دندانپزشکی برخوردار شوند.

وی افزود: در این مراکز سال گذشته بیش از هفت هزار مورد جرم گیری، 35 هزار مورد ترمیم دندان پوسیده، 76 هزار مورد کشیدن دندان عفونی غیرقابل نگهداشت و 18 هزار و 472 مورد فیشورسیلنت دندان کودکان شش تا 14 ساله انجام شده است.

شکیبا تصریح کرد: همچنین در حوزه خدمات دندانپزشکی سال گذشته برای 170 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان فلورایدتراپی انجام شد. این عمل برای 30 هزار کودک زیر شش سال نیز انجام شده است.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته همچنین 10 مرکز دندانپزشکی روستایی راه‌اندازی و تجهیز شد که با بیمه روستایی خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار