عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، کیوان امینی  اظهار کرد: این کنفرانس سه روزه با حضور میهمانان برجسته داخلی و خارجی طی روزهای دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

امینی با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات به این کنفرانس آذر سال گذشته داده شد، افزود: جمعا 320 مقاله داخلی و خارجی تا پایان مهلت ارسال مقالات( پایان اسفند 96) به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.

به گفته این مسئول پس از داوری مقالات 160 مقاله برای سخنرانی درکنفرانس و 60 مقاله برای ارائه به صورت پوستر برگزیده شدند.

دبیر این کنفرانس بین المللی با اشاره به دعوت از 200 میهمان داخلی و خارجی برای حضور در این کنفرانس، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس شش مدعو بین المللی و هشت تا 10 میهمان مطرح داخلی ارائه سخنرانی خواهند داشت.

وی برپایی دو کارگاه آموزشی و بازدید و معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه را از برنامه های جانبی این کنفرانس عنوان کرد.

امینی همچنین با بیان اینکه تحقیق درعملیات علمی است که تجزیه و تحلیل علمی مبتنی بر ریاضیات برای یک فرآیند و عملیات به منظور اخذ تصمیم بهینه انجام می دهد، اظهار کرد: پس از اخذ تصمیم بهینه، این تصمیم نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: علم تحقیق درعملیات یکی از ابزارهای بسیار مهم در توسعه کشورها است و سرعت توسعه کشورها بدون این علم پائین خواهد آمد.

عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون این علم چندان در ایران مورد توجه قرار نگرفته، تاکید کرد: امیدواریم برگزاری این کنفرانس ها بتواند جایگاه این علم را درکشور ما روز به روز افزایش دهد.

وی علم تحقیق درعملیات را مرتبط با رشته های صنایع، مدیریت و مهندسی عنوان کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار