رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از پذیرش دانشجوی بین المللی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی اکبر اختری ، با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صئرت گرفته مهر امسال 20 دانشجوی خارجی بورسیه و آزاد را در این دانشگاه پذیرش خواهیم کرد.

وی مهندسی برق، شیمی، مکانیک و راه آهن را چهار رشته اولویت دار دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان خارجی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: تنها در بحث خوابگاه برای پذیرش دانشجوی خارجی مشکل داریم که تا ابتدای مهر با اجاره مکانی مناسب این مشکل را نیز برطرف خواهیم کرد.

وی همچنین به تحصیل دو هزار و 100 دانشجو در دانشگاه صنعتی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این تعداد دانشجو در 10 رشته کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

اختری تاکیدکرد: در نظر داریم تا سال 1400 ضمن تغییر چند رشته، هفت رشته دیگر از جمله رشته های صنایع غذایی، ماشین های ریلی، مهندسی انرژی، اپتیک و لیزر و خط و سازه های ریلی را به تعداد رشته های این دانشگاه اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه با وجود نوپا بودن توانسته طی مدت فعالیت خود رشد چشمگیری داشته باشد، افزود: در حال حاضر این دانشگاه از نظر رتبه علمی در نظام رتبه بندی دانشگاهای های صنعتی کشور در جایگاه پانزدهم قرار دارد که جایگاهی متوسط محسوب می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار