رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۶ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و دستگیری ۲ سارق و مالخر در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 19 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" اظهار کرد: به دنبال اطلاع مبني براينكه شخصي سابقه دار وحرفه اي اقدام به سرقت قطعات، لوازم و محتويات داخل خودرو در سطح شهر مي کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقيقات مشخص شد متهم اخيرا به جرم ديگري دستگير و در زندان به سر مي برد که با هماهنگي مقام قضائی این شخص از زندان تحویل کار آگاهان دايره عمليات پلیس آگاهی شد.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: در تحقيقات اوليه متهم منکر ارتكاب هرگونه سرقتي شد اما در ادامه و پس از بازجویی های فنی کارآگاهان، نهایتا لب به اعتراف گشود و به 16 مورد سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: متهم در اعترافات خود عنوان کرد که اموال مسروقه را به شخصي در يكي از محلات كرمانشاه فروخته كه فرد مالخر نيز طي عملياتی دستگير و پس از مواجه حضوري با متهم به خريد لوازم و قطعات مسروقه خودرو اعتراف کرد.

وی یادآوری کرد: با راهنمايي متهم محلهاي سرقت بازسازي مالباختگان شناسايي و پس از دعوت بحضور و اخذ اظهارات مالباختگان، همگی آن ها عليه متهمين دستگير شده اعلام شکايت کردند.
سرهنگ امیری در پایان، مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان را از جمله مهمترین برنامه های پلیس آگاهی استان در سال جاری ذکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار