سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد از قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۷ 09 July 2015

به گزارش ایرنا، عزیز جمالی گفت: برخی افراد فرصت طلب که اکثراً مقیم تهران هستند با فرصت شبانه و با بکارگیری کارگران افغانی مبادرت به احداث بنا و آلونک در اراضی مرتعی قشلاق 'جللو' کرده بودند که با حکم دادستان عمومی و انقلاب پارس آباد و هماهنگی فرماندهی انتظامی و با حضور ماموران منابع طبیعی و عوامل انتظامی پاسگاه شهرک آیت ا... طالقانی، اعیانی ایجاد شده در این اراضی به کلی تخریب و برچیده شد.


وی با بیان اینکه با اجرای پروژه پایاب سد خداآفرین، ارزش اراضی ملی و مرتعی محدوده این طرح ملی افزایش یافته است، ادامه داد: به همین علت بعضی افراد سودجو و فرصت طلب از راه های غیرقانونی به دنبال دست اندازی به بیت المال و تصرف اراضی دولتی در اراضی زیر شبکه پایاب خداآفرین هستند.

وی اضافه کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد در عمل به وظایف و ماموریت های خود، با سودجویان و متجاوزین به عرصه ها و اراضی ملی طبق قانون و با هماهنگی دستگاه قضایی و انتظامی براساس قانون به شدت برخورد می کند.

پارس آبادمغان در شمالی ترین نقطه ی استان اردبیل واقع است.

انتهای پیام/
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار