به دستان کودک زلزله‌زده، نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان زلزله زده استان کرمانشاه با عنوان «بومه لرزه» افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 29 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و با همکاری سازمان مردم نهاد طنین سبز گستران، نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان زلزله زده استان کرمانشاه با عنوان «بومه لرزه» افتتاح شد.

براساس این گزارش ،این نمایشگاه در نگارخانه شهر فرهنگسرای شهرداری کرمانشاه و باحضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی٫ اصحاب رسانه و جمعی از هنرمندان و هنر دوستان عرصه نقاشی و عکاسی آغاز به کار کرد.

مهدی عبدالمالکی، مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این مراسم بر لزوم حمایت مادی و معنوی از مردم آسیب دیده زلزله اخیر استان کرمانشاه خصوصا کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این نمایشگاه از حدود ۵۰۰ نقاشی کشیده شده توسط کودکان زلزله زده شهرستانهای سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، ۸۰ نقاشی توسط اساتید انتخاب و به مدت یک هفته به معرض نمایش درآمده است.

این مسئول افزود: این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر در نگارخانه شهر فرهنگسرای شهر شهرداری کرمانشاه دایر است.

عبدالمالکی با بیان اینکه یکی از اهداف این نمایشگاه توجه به کودکان زلزله زده است، گفت: تمامی عواید فروش تابلو نقاشی ها و برگزاری نمایشگاه به مردم آسیب دیده زلزله زده استان کرمانشاه تعلق خواهد گرفت.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار