با حضور مسولین شهرستان نهاوند مراسم بدرقه فرود ظفری تنها نماینده ووشو استان در المپیک اسیایی جاکارتا برگزار شد
کد خبر: ۶۳۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 01 August 2018

 با حضور مسولین شهرستان نهاوند مراسم بدرقه فرود ظفری تنها نماینده ووشو استان در المپیک اسیایی جاکارتا برگزار شد.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، رییس اداره ورزش شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار یک مراسم بسیار خوب بدرقه از قهرمان ووشو شهرستان که به زودی به مسابقات المپیک اسیایی اعزام خواهد شد با حضور ورزشکاران و مسولین گرفتیم که بسیار با شکوه برگزار شد.

مهرداد سعدی نژاد در این خصوص افزود: هدف ما روحیه دادن به این قهرمان بود تا احساس کند تمام خانواده ورزش به فکر او هستند و برای قهرمانی ان دعا می کنند و در یک کلام فرود ظفری تنها نیست و همه پشتیبان این نماینده ورزش شهرستان در این مساابقات هستند.
 
سعدی نژاد این مسابقات را سومین رویداد مهم ورزشی دانست و بیان داشت: مسابقات المپیک اسیایی جاکارتا سومین رویداد مهم ورزشی در تقویم فدراسیون ها است و ما امیدواریم که نهاوند هم با داشتن نماینده در این رویداد با کسب مدال یک بار دیگر شاهد افتخار افرینی ورزشکار نهاوندی باشیم.
 
رییس اداره ورزش نهاوند در پایان اظهار داشت: به احتمال فراوان در المپیک اسیایی جاکارتا باز هم از ورزشکاران نهاوندی نماینده داشته باشیم که ما منتظر پایان اردو ها و معرفی اسامی نفرات اعزامی هستیم که امید زیادی داریم بازهم مانند فرود ظفری نماینده در این کاروان داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار