رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ایجاد کانون سلامت محلات در فرهنگسراهای شهر را اولین گام در اجرایی شدن تفاهم نامه شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانست.
کد خبر: ۶۴۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 11 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در سومین اجلاس توجیهی- مشورتی معاونت اجتماعی در کلان منطقه سه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عنوان کرد: تعامل و جدیت دو مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برنامه های مشترک بسیار نزدیک و کاربردی است.

وی گفت: سال گذشته تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کرمانشاه امضاء شد که اولین خروجی این تفاهم نامه همکاری و تعامل در ایجاد کانون های سلامت محله در جهت بهره مندی عادلانه مردم از خدمات سلامت در محلات شهر خواهد بود.

عبدالمالکی با اشاره به طرح شناسنامه دار کردن محلات شهر کرمانشاه عنوان داشت: هر منطقه شهرداری به ۱۱ محله تقسیم شده که در این ۸۸ محله علاوه بر جمع آوری ۵۰ شاخص کمی، شاخص های کیفی همچون مولفه های سلامت روان و امید به زندگی در جهت اثر بخشی و بهبود سلامت شهروندان در تمامی حوزه ها مشخص شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار