مدیر توزیع برق تویسرکان بدهی مشترکان به اداره برق را 3.5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین طلب از نهادهای آبفای روستایی و شهری و شهرداری تویسرکان است.
کد خبر: ۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 21 February 2015
مدیر توزیع برق تویسرکان بدهی مشترکان به اداره برق را 3.5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین طلب از نهادهای آبفای روستایی و شهری و شهرداری تویسرکان است.

رضا جلیلوند در گفت‌وگو بافارس، اظهار کرد: برق‌رسانی به خانه‌‌باغ‌های روستای آرتیمان با احداث دو کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، نصب پنج دستگاه پست‌هوایی عمومی 50 کیلو ولت آمپر و نصب پنج دستگاه تابلو تجمیعی 16 کنتور تک‌فاز با نصب لوازم اندازه‌گیری مشترکان با اعتبار جذب شده 200 میلیون تومان انجام شد.

وی افزود: برق‌رسانی به باغات سرکان نیز در سال جاری در مسیری صعب‌العبور و کوهستانی با کیفیت و سرعت بالا با هزینه‌ای 300 میلیون تومان صورت گرفت.

مدیر توزیع برق تویسرکان با اشاره به اینکه 200 انشعاب در این باغات نصب شده، در این خصوص از پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تقدیر کرد.

 وی با اشاره به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه 20 کیلوولت و فشار ضعیف خیابان باهنر با اعتبار 100 میلیون تومان، ادامه داد: پروژه خیابان باهنر با اصلاح و بهینه یک کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، اصلاح و بهینه‌سازی دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی دو طرف خیابان و اصلاح و بهینه‌سازی پنج دستگاه پست هوایی از دیگر اقدامات اداره برق تویسرکان است.

جلیلوند جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم مسی به طول 20 کیلومتر از ابتدای سال با اعتبار جذب شده 600 میلیون تومان، در خیابان‌های شریعتی، امیرکبیر، دستغیب، باهنر، سعدی و کوی شهید مومنی، شهید کاووسی، شهید شمس‌اللهی، شهید رجبی، مهرابی، سلمان، هجرت، شادی، دبیرستان مریم سرابی، میدان نماز و تیمور آباد سطح شهر تویسرکان از دیگر طرح‌های اجرایی در تویسرکان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این طرح در روستاهای شأن‌آباد، کندر، مبارک‌آباد، باباپیر‌علی، کریم‌آباد، درواز، باباکمال، اشتران و لامیان در حال اجراست.

مدیر توزیع برق تویسرکان خاطرنشان کرد: شروع به کار جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم مسی به طول 16 کیلومتر تا پایان سال با 300 میلیون تومان در خیابان‌های شهدا، حافظ غربی و شرقی، انقلاب، پشت مسجد صادقیه، پست اندرزگو در شهر تویسرکان و روستاهای قلعه آسیجان، اشتران، سنگ سفید، تیمیجان، آریکان، فریازان، سنجوزان و ریواسیجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جهادی کاهش تلفات انرژی شهرستان را در دست اجرا داریم، گفت: سال گذشته تلفات انرژی سه درصدی کاهش داده و این طرح به عنوان برنامه‌ محوری ما در دستور کار ما قرار دارد.

جلیلوند تاکید کرد: کاهش تلفات انرژی ضمن صرفه‌جویی در انرژی از حیث اقتصادی نیز ارزش بسیار بالایی را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه از انجام طرح پست هوایی روستایی سیدشهاب با صرف اعتبار 100 میلیون تومانی نام برد و بیان کرد: طرح پست هوایی روستای سید شهاب با 300 متر شبکه، 20 کیلو ولت هوایی، یک دستگاه ترانس 100 کیلو وات آمپر، یک دستگاه تابلو 50 آمپر، 200 متر شبکه فشار ضعیف به همراه تعدادی چراغ روشنایی در این روستا نصب شد.

مدیر توزیع برق تویسرکان با اشاره به اینکه اجرای پست هوایی روستای سیدشهاب نیاز فعالان هنر مبل و منبت را رفع خواهد کرد، هدف از اجرای پست هوایی برق روستای سیدشهاب را اصلاح ضعف ولتاژ منطقه و فروش انشعاب‌های جدید به مشترکان جدید دانست.

وی از توسعه روستایی شبکه فشار ضعیف در سطح شهرستان با بکارگیری سه کیلومتر شبکه و تعویض تابلوهای عمومی و برق روستایی فرسوده مستقر در پست‌های هوایی در 10 روستا در سال جاری خبر داد.

جلیلوند در ادامه با اشاره به وجود 49 هزار مشترک برق در تویسرکان، از این مجموع 40 هزار مشترک را با کنتور تک‌فاز، خانگی دانست و خاطرنشان کرد: 2 هزار کنتور معیوب به کنتور دیجیتالی در سال جاری تبدیل شده است.

وی بدهی مشترکان به اداره برق را 3.5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیشترین مبلغ از این بدهی متعلق به ادارات آبفای روستایی و شهری و شهرداری تویسرکان است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار