محمد خالوندی ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا مدال برنز را از آن خود کرد.
کد خبر: ۶۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 13 October 2018

به گزارش تابناک، خالوندی در رقابتهای پرتاب نیزه مسابقات پارآسیایی جاکارتا با پرتاب 48.01 متر توانست مدال برنز را آن خود کند. مدال های طلا و نقره این مسابقات نیز به دیگر ورزشکاران کشورمان رسید.

محمد خالوندی پس از کسب این مدال گفت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت‌ها رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم ولی به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکوردها انگیزه‌ای باشد برای بازی‌های بعدی تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی عملکرد بهتری داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانست مدال خوشرنگ‌تری بگیرد، این طور پاسخ داد: پیش بینی خودم این بود که رکورد پایین‌تری ثبت کنم و فکرش را نمی‌کردم پرتاب‌هایم تا این حد بتواند رکوردها را جابجا کند اما وقتی بازی‌ها استارت خورد، با انگیزه‌ای که گرفتم، ۴۸ متر پرتاب کردم و رکورد خودم در جهان را شکستم.

خالوندی گفت: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان خواهش می‌کنم نگاه بهتر و حمایت‌های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس‌های ما داشته باشد. سال بعد، مسابقات جهانی را پیش رو داریم و می‌توانیم در همین کلاس قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال‌های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت‌هایشان باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکوردها را بزنیم و برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار