فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از آمادگی کامل پلیس شهرستان جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 14 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی(ع) پلیس کرمانشاه از هر لحاظ آمادگی خدمت رسانی و خدمتگذاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد.

وی همچنین به تدابیر امنیتی مسیر زائران اربعین حسین(ع) اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر از بدو ورود تا خروج از حوزه استحفاظی پوشش انتظامی و چتر امنیتی توسط پلیس این شهرستان بطور کامل اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) عبادت و سعادتی است که نصیب پلیس این شهرستان شده، گفت: به منظور خدمات دهی و اسکان زوار، موکب هایی برای استراحت در شهرستان تدارک دیده شده که بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.

این مقام انتظامی انتظامی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت، موکب های سطح حوزه استحفاظی، در تمامی این اماکن پلیس بصورت شبانه روزی مستقر و آماده ارائه خدمات به زائرین هستند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با افزایش گشت های انتظامی و نیرو های امنیتی و همکاری شهروندان هیچ مشکلی در تردد و عبور و مرور نداشته زائران نداشته باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار