سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه گفت: وضعیت فعلی وزنه‌برداری استان در شان این رشته نیست، لذا قصد دارم ثابت و آرامش را به وزنه‌برداری کرمانشاه برگردانم.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 16 October 2018

به گزارش تابناک به نقل فارس ، وزنه‌برداری کرمانشاه بعد از رفتن بابک سلیمی روزگار خوبی نداشته است، در چند وقت اخیر حتی اعزام تیم‌های استان به رقابت‌های قهرمانی کشور نیز سخت شده است تا ابهامات در خصوص آینده این رشته شدت پیدا کند.

بعد از آمدن عباس عباسی به عنوان سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان و برکناری عجیب وی از این سمت، اکنون نوبت به یک مدیر باتجربه یعنی سعدی رشیدی رسیده است تا وضعیت این رشته پرحاشیه را سر و سامان ببخشد.

سعدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرمانشاه مدعی شد، ثابت و آرامش را به وزنه‌برداری کرمانشاه بر می‌گرداند.

وی اظهار داشت: وضعیت فعلی وزنه‌برداری استان در شان این رشته نیست، لذا همگی موظف هستیم تا به این اوضاع خاتمه دهیم و آن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه از آماده بودن شرایط برای برگزاری مجمع وزنه‌برداری خبر داد و افزود: براساس اعلام فدراسیون این مجمع تا پایان ماه جاری برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ثبت‌نام نامزدهای انتخابات هیات وزنه‌برداری مجاز است، گفت: خیر، زمان ثبت‌نام به پایان رسیده است و نامزدهای ریاست هیأت نیز مشخص شده‌اند، فقط منتظر برگزاری مجمع هستیم تا رئیس جدید هیأت وزنه‌برداری انتخاب شود.

رشیدی به نگرانی در خصوص وضعیت تیم کرمانشاه در مسابقات وزنه‌برداری جوانان قهرمانان کشور اشاره و بیان کرد: قصد داریم یک تیم قوی را به این رقابت‌ها اعزام کنیم، به همین دلیل دغدغه اصلی هیأت، مشخص شدن ترکیب تیم کرمانشاه است، اگر کارها درست پیش نرود هم در اعزام و هم در نتیجه تیم با مشکل روبرو می‌شویم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار