فرماندار گیلان‌غرب خواستار توجه و عنایت رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) به دانشجویان و وضعیت مستاجران زلزله‌زده این شهرستان شد.
کد خبر: ۶۷۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 10 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، کورش محمودیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و 750 شهید گلگون‌کفن دومین شهر مقاوم کشور(گیلان‌غرب) از زحمات تمامی کسانی که در بازسازی منازل زلزله‌زدگان مشارکت داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار گیلان‌غرب با بیان اینکه زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه سال گذشته به حدود 16 هزار واحد مسکونی این شهرستان آسیب کلی و جزیی وارد کرده است، اظهار داشت: براساس ارزیابی‌ها، 3 هزار و 588 واحد از این تعداد از نوع احداثی و مابقی تعمیری تشخیص داده شد.

وی از بهره‌برداری و قابل سکونت بودن یک‌هزار و 153 واحد از نوع احداثی‌ در این شهرستان خبر داد و افزود: اجرای سقف 2 هزار و 714 واحد تاکنون انجام شده، البته 344 واحد از این تعداد در مرحله پایانی کار هستند.

محمودیان در خصوص واحدهای تعمیری نیز، گفت: 12 هزار واحد از نوع تعمیری با معرفی به بانک تسهیلات خود را در این زمینه دریافت کرده‌اند.

آسیب به 5 هزار واحد دامی، 22 واحد صنعتی، 43 مسجد و 21 مدرسه از دیگر آثار به جامانده زلزله‌ سال گذشته در گیلان‌غرب است که فرماندار این شهرستان در حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و دیگر مسؤولان به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به احداث سه خانه بهداشت در گیلان‌غرب از پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خواست در حوزه دانشجویی و وضعیت مستاجران زلزله‌زده، به دومین شهر مقاوم کشور عنایت ویژه داشته باشد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار