معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه عقب ماندگی 20 ساله در آسیب های اجتماعی ناشی از برخی اقدامات در گذشته بوده تاکید کرد: ایجاد تحرک در حوزه حاشیه نشین ها نیاز به کار همگانی دارد و کسانی که دارای وظیفه و اختیارند نباید در مقام توصیه کن، ظاهر شوند.
کد خبر: ۶۸۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶ 06 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین با اطلاعات و شناختی که به دست می آورند منشایی برای اقدامات و تصمیم گیری ها می شوند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و مهارت آموزی حاشیه نشین ها محور برنامه است، تاکید کرد: آنچه که در موضوع حاشیه نشین ها نیاز به تغییر دارد نوع نگرش و نگاه مدیریت هاست. مهم این است که حاشیه نشین ها در تصمیم گیری ها و اقدامات در اولویت قرار بگیرند.

الهی تبار ادامه داد: دستگاه ها و مدیران در تخصیص اعتبارات، پروژه ها و اخذ موافقت نامه ها حاشیه نشین ها را در اولویت قرار دهند و ورود سپاه و بسیج نیز درموضوع حاشیه نشین ها ورود کنند چرا که عملکرد مثبتی در محله آقاجان داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با تاکید بر فراهم کردن محیط آرام و امن زندگی برای حاشیه نشینان افرود: بیشتر خانواده هایی دلیل ناتوانی مالی در این مناطق ساکن هستند می توان با آموزش و توانمندسازی و کار هدفمند اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی همچنین با اشاره به برخی مسائل اجتماعی در هرسین خاطر نشان کرد: این شهرستان در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی بطور ویژه دنبال می شود و مصوبه شورای اجتماعی کشور را نیز اخذ کرده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار