معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري گفت:با برنامه ریزی مناسب و پایش های مستمر می توان نرخ تورم استان را به میانگین کشوری و یا پایین تر از آن رساند.
کد خبر: ۶۸۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 10 December 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، دكتر هدايت حاتمي در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ایجاد شبکه توزیع مطمئن و نظارت مستمر به آرامش بازار کمک می کند.

 وي خاطر نشان کرد: نظارت مداوم بر بازار و تامین و توزیع درست کالا به کاهش قیمت کالاهای پرمصرف و اساسی کمک می کند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تصريح كرد: با ایجاد شبکه های مطمئن می توان برخی کالاهای ضروری مردم را در قالب آن ها توزیع کرد و در شهر بزرگی مانند تهران با توسعه میادین میوه و تره بار توانسته اند التهابات بازار و سوداگری های دلالان را کنترل کنند و در کرمانشاه نیز باید به این سمت گام‌ برداریم.

دكتر حاتمي اظهار داشت: همزمان با سامان دهی عرضه کالا، نظارت ها بر بازار گسترش می‌یابند و در این زمینه از همه پتانسیل ها برای برخورد با گران فروشان و برهم زنندگان نظم بازار استفاده خواهیم کرد.

وي گفت: یکی از راهکارها برای کاهش قیمت ها، حمایت از واحدهای تولیدی و افزایش توان تولیدی این مجموعه ها است.

وي افزود: یکی از برنامه های ستاد تنظیم بازار ساماندهی قیمت گوشت گوسفندی است. عوامل افزایش قیمت غیرمنطقی گوشت از میدان دام زنده تا قصابی مورد بررسی قرار گرفته اند و برای اصلاح آن ها اقدام خواهیم کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار