مدیرشعب بانک مهر ایران در استان کرمانشاه گفت: اگر امروز فعالان اقتصادی با خیالی آسوده به فعالیت‌های تجاری پرداخته و عموم شهروندان نیز امنیت را به خوبی احساس می‌کنند به خاطر اقتدار و حضور دلگرم کننده پلیس است.
کد خبر: ۶۸۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 10 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران در استان ،محمدصفا میرزایی مدیرشعب بانک مهر ایران در استان کرمانشاه از تلاش‌ها و زحمات پلیس قدردانی و گفت : حضور موثر پلیس در صحنه‌های مختلف باعث شده که امنیتی مطلوب بر جامعه حکمفرما و ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشور‌های خاورمیانه و جهان لقب بگیرد.

وی ادامه داد : جامعه حتی یک روز هم بدون پلیس قابل تصور نخواهد بود چرا که همواره افرادی هستند که امنیت مردم را نشانه گرفته اند، اما حضور مقتدرانه پلیس اجازه عرض اندام و خودنمایی را از آن‌ها گرفته است.

میرزایی تصریح کرد: سارقان، اراذل و اوباش، معتادان، خرده فروشان و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر همگی جزو افرادی هستند که اگر پلیس در جامعه حضور نداشته باشد برای شهروندان ایچاد مشکل و مزاحمت خواهند کرد.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کرمانشاه یادآوری کرد: در سوانح رانندگی داخل و خارج از شهر نیز اگر پلیس اتفاق ایجاد شده را مدیریت نکند ممکن است فرد خطاکار مسئولیت کار اشتباه خود را نپذیرد و در این میان حقی از بین می‌رود.

وی گفت: چشمان بیدار پلیس احساس آرامش را به مردم هدیه می‌دهد و همینکه در هر ساعت از شبانه روز پلیس را در جامعه مشاهده می‌کنیم که در حال گشتزنی برای حفظ امنیت پایدار هستند قوت قلبی برای شهروندان جامعه است.

میرزایی کارکنان پلیس را جزو شریفترین و کم توقع‌ترین افراد جامعه معرفی کرد و گفت: آن‌ها انسان‌های نجیب، صبور و با اراده هستند که آسایش خود و حتی خانواده هاشان را فدای آسایش بقیه می‌کنند تا هیچ کس نتواند به ان خدشه وارد کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر شعار "پلیس با مردم و برای مردم" را به خوبی معنا کرده است، امروز همه مردم، پلیس را جزوی از خود می‌دانند و قدردان تلاش‌هایی هستند که در راستای امنیت آن‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: موفقیت پلیس در ماموریت‌های محوله و امنیت بخشی در حوزه‌های مختلف باعث شده تا دشمنان به تضعیف این نیروی انقلابی و متعهد بپردازد، تلاشی که نشان می‌دهد نیرو‌های خدوم و زحمتکش پلیس راه خود را درست رفته اند.

میرزایی در پایان از امنیت موجود در استان و شهر کرمانشاه نیز ابراز رضایت کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده هرگونه همکاری با ماموران جان برکف پلیس در راستای ارتقاء سطح امنیت و مقابله با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی است .

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار