مدیر شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت ۲ برابری بهداشت و درمان در شهرستان هرسین بوده‌ایم.
کد خبر: ۶۸۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 10 December 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از هرسین، سعید حمزه‌‌ای پیش از ظهر امروز در نشست عالی مدیران استان کرمانشاه که در فرمانداری هرسین برگزار شد، اظهار داشت: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت 2 برابری بهداشت و ‌درمان در شهرستان هرسین بوده‌ایم.

مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان هرسین به افزایش ظرفیت بیمارستان شهدای هرسین از ۴۲ تخت به ۸۶ تخت در بازده زمانی از سال گذشته تاکنون اشاره و بیان کرد: تخت‌های ویژه در مدت مذکور از ۶ تخت به ۱۲ تخت افزایش یافته است.

راه‌اندازی بخش ال.دی.آر بیمارستان با ظرفیت چهار اتاق اختصاصی زایمان طبیعی، تامین تجهیزات پزشکی از قبیل اکوکاریوگرافی، سونوگرافی، تست ورزش، رادیولوژی دیجیتال و تلاش در راستای راه‌ندازی اتاق عمل چشم پزشکی با امکانات لازم همچون فیکو و سونوگرافی تعیین لنز (با اعتبار ۶ میلیارد ریال) از جمله اقدامت‌ دانشگاه علوم‌پزشکی در این شهرستان است که حمزه‌ای در این نشست به آن اشاره کرد.

وی در تشریح توجه ویژه به تامین نیروی انسانی، اضافه کرد: تعداد پزشکان متخصص در کلینیک شهرستان از ۹ متخصص به ۱۶ متخصص رسیده است.

حمزه‌ای تصریح کرد: در این شهرستان متخصصان بیماری‌های اطفال، سه پزشک بیماری‌های داخلی، رادیولوژی، پاتولوژی،گوش و حلق و بینی، روانپزشکی، 2 پزشک جراح‌، 2 پزشک بیهوشی، قلب و عروق، ارتوپدی و نیز زنان و زایمان در این شهرستان به مردم خدمت‌ می‌کنند و به‌زودی متخصصان چشم پزشکی و پوست نیز به این جمع افزوده می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار