مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به ورزش استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 16 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، صابر رحیمی امروز(25 آدز) در مجمع انتخابات هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه که با حضور دبیر فدراسیون این رشته برگزارشد، با بیان اینکه مسئولین ارشد کرمانشاه توجه ویژه ای به بحث توسعه ورزش در استان دارند، عنوان کرد: در این راستا اعتبارات خوبی نیز به بحث توسعه ورزش و زیرساخت های آن در کرمانشاه اختصاص داده شده است.

وی افزود: علاوه بر اعتبارات جاری و فصول مختلف، بیش از 50 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای ورزش استان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به برنامه ها و شعارهای انتخاباتی برخی کاندیداهای احراز پست ریاست هیات های ورزشی در مجامع انتخاباتی استان اشاره کرد و آنها را شعارگونه خواند و گفت: کاندیداها تلاش کنند برنامه هایی را ارائه دهند که می توانند آن را اجرایی کنند، نه اینکه شعاری باشد.

وی برلزوم توجه بیشتر به ورزش شهرستان های استان توسط هیات ها تاکید کرد و عنوان کرد: انتظار داریم هیات ها، از جمله هیات ورزش سه گانه متکی به امکانات و اعتبارات دولتی نباشد، بلکه خودکفا شوند و اسپانسر جذب کنند.

سه گانه کرمانشاه امکانات ندارد، اما ورزشکاران خوبی دارد

همچنین جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع به کمبودهای سخت افزاری هیات سه گانه کرمانشاه اشاره کرد و افزود: علیرغم این کمبودها، ورزشکاران این رشته در سطح کشور کم نظیر و مطرح هستند.

وی تاکید کرد: ورزشکاران سه گانه استانهای کرمانشاه و مازندران قابلیت های بسیاری دارند، لذا این مدیران هیات ها و فدراسیون مربوطه هستند که باید هنر استفاده از این ظرفیت ها را داشته باشند تا شرایط مطلوبی برای ورزشکاران سه گانه این دو استان رقم بخورد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره کل ورزش استان کرمانشاه در بحث حمایت سخت افزازی، آموزش مربیان و داوران و قهرمانی حمایت های لازم را از هیات خواهیم داشت.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار