مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: لیست اعضای مجمع انتخاباتی ریاست هیات وزنه برداری کرمانشاه را ظرف دو روز آینده به فدراسیون مربوط ارسال خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۹۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 18 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،صابر رحیمی  با رد ادعای رئیس پیشین هیات ورزنه برداری کرمانشاه مبنی برارسال لیست اعضای مجمع انتخاباتی این هیات به فدراسیون وزنه برداری، اظهارکرد: طی هفته اخیر این لیست را تهیه کرده ایم و ظرف دو روز آینده آن را به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه لیست های قبلی که به فدراسیون ارسال شده را قبول نداریم، افزود: اعضای لیست جدید را براساس ارزیابی هایی که داشتیم، انتخاب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکیدکرد: در انتخاب اعضای این لیست تنها شاخص ها را ملاک قرار داده ایم و نه نظر شخصی افراد را.

تجلیل از قهرمانان پارآسیایی کرمانشاه کمتر از یک ماه دیگر

وی در ادامه در خصوص تاخیر در تجلیل از قهرمانان بازیهای پارآسیایی استان گفت: آبان ماه امسال که مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در قصرشیرین برگزارشد قصد داشتیم در حاشیه این مسابقات از قهرمانان پارآسیایی استان تجلیل کنیم، اما این ورزشکاران اعلام کردند می خواهند اعضای خانواده هایشان نیز در مراسم باشد، لذا این کار اجرایی نشد.

رحیمی تاکید کرد: پولی را که برای تجلیل از این ورزشکاران در نظر گرفته بودیم، به حساب هیات جانبازان و معلولین استان واریز کرده ایم و منتظریم تا شرایط مناسبی برای برگزاری مراسمی شایسته فراهم شود.

وی یادآورشد: تا کمتر از یک ماه آینده مراسم تجلیل از این ورزشکاران را برگزار خواهیم کرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار