کرمانشاه_رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برخورد با واحدهای متخلف در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: نظارت بر بازار با ۱۰ تیم بازرسی صورت می گیرد.
کد خبر: ۶۹۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 18 December 2018

 به گزارش تابناک به نقل از مهر،مسعود بیگلری اظهار داشت: به منظور شب یلدا ۱۰ تیم بازرسی مراکز عرضه آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه که بیشتر در این ایام مورد تقاضای مردم است را نظارت خواهند کرد.

وی افزود: در این میان نیز با تعزیرات حکومتی هماهنگی‌های لازم انجام شود تا در صورت بروز هرگونه تخلف با واحدهای متخلف برخورد قاطع انجام شود.

رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: انبارهای آجیل و خشکبار نیز که افزایش قیمت داشتند شناسایی شده است و قیمت منصفانه این اقلام توزیع می شود.

بیگلری گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج فاکتور را از جمله مهمترین تخلفات مشاهده شده در ایام پرتقاضا دانست و گفت: طرح نظارتی ویژه یلدا از ابتدای هفته جاری آغاز و تا روز جمعه در دو شیفت کاری ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: با اتحادیه های آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و قنادی ها هماهنگی لازم انجام شده تا به صورت جدی بر قیمت ها نظارت داشته باشند و اصناف نیز با رعایت قیمت‌ها همکاری لازم را به عمل آورند تا ما شرمنده مردم نباشیم.

رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خواستار همکاری مردم به عنوان ناظر افتخاری شد و گفت: مردم در صورت بروز هرگونه تخلفی مواد را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت بر خورد لازم انجام شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار