مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ازتأسیس سالن فروش بلیط مشترک در پایانه مسافربری شهید کاویانی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 12 January 2019

​به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی گفت: به منظور ساماندهی و مدیریت پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه و با در نظر گرفتن مشکلات عدیده فراروی حمل و نقل عمومی مسافر، اقدام به تأسیس سالن فروش بلیط مشترک در این پایانه نمودیم.

وی فعالیت افراد متفرقه به عنوان دلال و جارچی، انجام سفر توسط سایر طرق حمل و نقل عمومی، یکسان بودن قیمت و مقدار سوخت ناوگان های عمومی و شخصی و فعالیت ناوگان پلاک شخصی بصورت غیر قانونی را از جمله مشکلاتی دانست که قبل از اجرای این طرح باعث نارضایتی مردم و مسئولین استان شده بود.

فریبرز کرمی افزود: این مشکلات منجر به کاهش چشمگیر تعداد مسافرین شده بود که این به تبع خود کاهش سطح اشغال صندلی،عدم توازن بین تعداد سفر و مسافر و جذب مسافر از روش های غیرقانونی و خلاف عرف را درپی داشت.

وی در ادامه عنوان کرد:اداره کل استان باتوجه به مسائل و مشکلات پیش آمده در راستای ادامه برخورد با دلالان و جارچیان اقدامی به ساماندهی نحوه فروش بلیط و جذب مسافر نمود و به منظور یکسان سازی امکان بازاریابی شرکت های مسافربری و حذف واسطه های جذب مسافر و ارائه خدمات به صورت شفاف با همکاری و همفکری صنوف فعال در این زمینه سالن فروش بلیط مشترک در مرکز پایانه مسافربری شهیدکاویانی را تأسیس کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت:علیرغم مشکلات فراوان و مخالفت های بی شماری که در زمینه تأسیس و راه اندازی این طرح داشتیم اما در ابتدای دی ماه سال جاری این دفتر آغاز به کار نمود و در حال حاضر مشغول ارائه خدمت به مسافران گرامی می باشد.

وی در پایان اظهار داشت:پس از آغاز به کار این طرح شاهد مزایایی همچون توزیع عادلانه مسافران در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات، کوتاه نمودن دست دلالان و واسطه های عرضه خدمات،کنترل راحت تر ناوگان و شرکت های مسافربری و رضایت مندی نسبی در بین صنوف،شرکت ها و رانندگان در بخش حمل و نقل عمومی و مسافرین بودیم که امیدواریم با همکاری کلیه همشهریان عزیز این طرح همچنان در آینده ادامه یابد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار