مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های این نهاد تقویت رسانه طراز انقلاب اسلامی در استان است.
کد خبر: ۷۰۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حسن موحد ، با بیان اینکه رسانه‌ها با تشکیل جبهه رسانه انقلاب می‌توانند مطالبات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی را عملی کنند، اظهار داشت: تشکیل این جبهه متحد توسط رسانه‌ها در کشور سبب همسویی و هم‌افزایی آن‌ها در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه به عنوان کانون وحدت و همگرایی نیروهای مؤمن و انقلابی عمل می‌کند عنوان کرد: اکنون رسانه بهترین وسیله برای ترویج افکار و اندیشه‌های عاشورایی اهل بیت(ع) و آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری به عنوان علمداران انقلاب است.

موحد با تأکید بر هم‌افزایی و هم‌فکری اهالی رسانه بیان کرد: رسانه جلودار مقابله با جنگ نرم دشمن است و امروز که دشمن جنگ اقتصادی علیه ملت مقاوم ایران اسلامی را گسترش داده است با تکیه بر قدرت رسانه‌ها می‌توان به مردم و مسئولان در این جنگ کمک کرد و رسالت رسانه کشور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با مدیریت مناسب است.

بیشتر بخوانید
طرح راویان حاشیه‌نشینی به همت بسیج رسانه خراسان رضوی راه‌اندازی شد

کرمانشاه| بسیج رسانه بازوی انقلاب در جنگ نرم دشمنان است

رشت| طرح تقویت "بسیج رسانه" در کمیسیون تخصصی مجلس تصویب شد

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به رسالت رسانه در مطالبه‌گری اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه با شعار فراجناحی ورود کرده و در عمل نیز آن را نشان داده است زیرا ما به دنبال تشکیل رسانه طراز انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با حماسه 9 دی یک نشست صمیمی با اصحاب رسانه برگزار کردیم عنوان کرد: همچنین کارگاه آموزشی فن بیان و سخنوری از سوی بسیج رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد که از سوی اصحاب رسانه با استقبال مواجه شد.

موحد اظهار کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای، برگزاری اردوهای جهادی درمناطق محروم استان به منظور پیگیری مشکلات مردم و تقویت فضای رسانه‎ای انقلاب از برنامه‎های آینده بسیج رسانه به‎شمار می‎رود که در این مسیر برنامه‎های متنوعی را تبیین کرده‌ایم.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار