نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: ملت در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دنیا می‌گویند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند علیه نظام بکند.
کد خبر: ۷۰۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما  در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکا و دیگر مستکبران جهانی مزاحمت‌های فراوانی از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های گسترده، جنگ‌های نرم و تبلیغاتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌کار بسته‌اند که تاکنون هیچکدام نتوانسته مانع پیشرفت و حرکت نظام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی توانسته است در علوم روز دنیا همچون هسته‌ای، نانو، بنیادی و... به استقلال و بومی‌سازی برسد و این موضوع علت اصلی خشم آمریکا از ما بوده است.

وی ادامه داد: ملت در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دنیا می‌گویند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند علیه نظام بکند.

علما تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف مسؤولان این است که به نسل جوان نشان دهند که ایران کجا بوده و امروز به کجا رسیده است، چرا که دشمنان ما امروز با تبلغیات گسترده خود سعی دارند دستاورد‌های این دوران را در ذهن مردم از بین ببرند و دوران سیاه قبل از انقلاب را به زیبایی نمایش دهند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: بحرین در زمان پهلوی از ایران جدا شد و در زمان قاجار نیز مناطق وسیعی از جمله افغانستان و نخجوان، ارمنستان و... از ایران جدا شدند، اما در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمانی که انقلاب ما نوپا بود و دست‌خالی بودیم با جنگی در مقابل تمام قدرت‌های بزرگ دنیا که دشمن ما بودند ذره‌ای از خاک ایران عزیز را تسلیم نکردیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار