پرویز ایده پور درگفتگو با تابناک:
فرماندار پاوه گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان پاوه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای هشت هزار و ۵۲۹ متر مربع احداث شده که برای ساخت و تجهیز آن بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۷۰۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 16 January 2019

پرویز ایده پوردر گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: بیمارستان پاوه به صورت موقت تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده و دانشگاه نیز هم اکنون در حال تجهیز بخش‌های مختلف آن است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت بیمارستان پاوه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه است که با تلاش‌های مجدانه استاندار در حال راه اندازی است.

فرماندار شهرستان پاوه اظهار داشت: در راستای دستور اکید استاندار کرمانشاه در پنجم دی ماه جاری اکیپیبه این شهرستان سفر کردند و در این سفر ساختمان بیمارستان توسط دستگاه اجرایی (راه و شهرسازی) به دستگاه بهره بردار (دانشگاه علوم پزشکی) تحویل موقت شد که پس از رفع نواقص از دهم دی ماه جاری عملیات تجهیز آغاز شده است.

ایده پور تصریح کرد:علت تأخیر در افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان تغییر راه دسترسی بود که با حجم زیادی عملیات خاکبرداری، احداث دیوار حفاظتی و بتن ریزی همراه بود.

گفتنی است ، با تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی و نظارت‌های مستمر و مداوم فرماندار شهرستان  این بیمارستان امسال به بهره برداری  می رسد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار