دبیر هیات کاراته استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات تاپ کاراته قهرمانی کشور در کرمانشاه طی روزهای یازدهم و دوازدهم بهمن خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کامران علی بیگی، بابیان اینکه این مسابقات به مناسبت دهه مبارکه فجر و با حضور 200 ورزشکار از سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزگسالان و بخش سوپر فایت در محل خانه بوکس کرمانشاه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: رقابت های رده سنی نوجوانان و جوانان در شش وزن و رده سنی بزگسالان نیز در 10 وزن انجام خواهد گرفت.

دبیرهیات کاراته کرمانشاه بااشاره به اینکه این مسابقات تنها در بخش آقایان برگزار می شود، عنوان کرد: از استان کرمانشاه تیم هایی از چهار شهرستان کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه و ثلاث باباجانی حضور دارند.

وی بااشاره به جایگاه مطلوب کاراته کرمانشاه در کشور، تصریح کرد: میزبانی اینگونه مسابقات در کرمانشاه علاوه بر حمایت های مالی که برای این رشته در استان در پی خواهد داشت، به ارتقاء سطح کاراته کرمانشاه منجر می شود.

علی بیگی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه یک تا سه کاراته غرب کشور در کرمانشاه خبرداد و گفت: این دوره با حضور 100 مربی از امروز(چهارشنبه) درکرمانشاه آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار