سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: بازیکنان بعثت مقابل شهرداری فومن با بهترین استفاده از موقعیت‌های خود، سه امتیاز بازی را کسب کردند.
کد خبر: ۷۰۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه پس از رایزنی‌های فراوان و ایرادات وارد شده از طرف سازمان لیگ بر ورزشگاه انقلاب کرمانشاه، بازی‌های خود را در هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته دوم به ورزشگاه 15 خرداد انتقال داد.

بعثت در یک بازی حساس با سرمربیگری شهرام مهرپیما‌(مربی نام‌آشنای کرمانشاه) در جمع پرشور هواداران، مقابل شهرداری فومن صف‌آرایی کرد؛ توانست پس از 90 دقیقه تلاش با 2 گل سبحانی‌پور در دقایق 44 و 75 به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کند تا ضمن انتقام شکست بازی رفت، بتواند خود را در جمع مدعیان همچنان حفظ کند.

حال بعثت با کسب 23 امتیاز و جایگاه چهارم جدول، با انگیزه بالا خود را محیای بازی در مقابل نفت امیدیه می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این بازی، اظهار داشت: یک بازی سخت را با توجه به بارندگی شبانه‌ روز گذشته و آشنایی بازیکنان تیم فومن با زمین بارانی انجام دادیم و از طرف دیگر با توجه به شکست بازی دور رفت و شرایط خاص فومن برای اثبات توانایی‌های تیم، مجبور به نتیجه برد در بازی بودیم.

کیومرث لرستانی یادآور شد: بازیکنان بعثت با بهترین استفاده از موقعیت‌های خود، با نتیجه برد زمین مسابقه را ترک کردند و با کسب این سه امتیاز همچنان در بین مدعیان لیگ قرار داریم.

وی یادآور شد: بازی در ورزشگاه 15 خرداد یک حسن و امتیاز برای ما محسوب می‌شود، چرا که این ورزشگاه از امکانات و شرایط مطلوبی برخوردار است، هرچند که با توجه به عدم بهره‌برداری از امکانات این ورزشگاه پس از بازی افتتاحیه، زمان زیادی را صرف آماده‌سازی امکانات و شرایط سخت‌افزاری زمین کردیم.

لرستانی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسؤولان تمرینات تیم را نیز در این ورزشگاه برگزار کنیم و همچنین با تکیه بر امکانات، حمایت مسؤولان ورزش استان و هواداران خونگرم کرمانشاهی به لیگ دسته یک کشور صعود کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار