مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از واریز عیدی به حساب ۱۵۰۰ خانوار مستمری بگیر تحت پوشش این بیمه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، سجاد طاهری اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عیدی مستمری بگیران روستایی و عشایری تحت پوشش صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه به حساب آنها واریز شد.

طاهری با بیان اینکه 1500 خانواده مستمری بگیر تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه هستند، افزود: همگی این خانوارها عیدی ۴۰۰ هزار تومانی خود را دریافت کرده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه رفته اند، افزود: در تلاشیم تا همه واجدین شرایط را تحت پوشش بیمه ببریم.

طاهری با بیان اینکه همه کشاورزان، روستاییان و عشایری که در رده سنی بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشند می توانند زیر پوشش این بیمه بروند، افزود: کشاورزانی که سکونت دائمی نداشته و کشاورزان فصلی نیز می‌توانند زیر پوشش بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بروند.

طاهری از افراد واجد شرایطی که هنوز بیمه نشده‌اند خواست تا به بخش‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کند.

وی ادامه داد: کارگزاری بیمه اجتماعی صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر در همه بخش های استان کرمانشاه شعبه دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار