جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی، کاروان سلامت ویژه روستاهای کم‌برخوردار و محروم راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۷۱۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی کاروان سلامت ویژه روستاهای کم‌برخوردار و محروم راه‌اندازی کرد.

این کاروان با حضور رئیس و پرسنل جمعیت هلال احمر، پزشک، ماما و کارشناس بهداشت از شبکه بهداشت و درمان با ارائه خدمات ویزیت و توزیع داروی رایگان بین ۷۰ نفر از اهالی روستای برزه‌سنجابی در حال انجام وظیفه هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب در گفت‌وگو با فارس ضمن تشکر از همکاری همه‌جانبه رئیس شبکه بهداشت، درمان شهرستان و مسؤول بسیج جامعه پزشکی، اظهار داشت: با چنین تعاملاتی می‌توان به اهداف عالیه جمعیت که همان خدمت‌رسانی به مردم و حفظ کرامت انسانی است، دست یافت.

غلامرضا اسدی تاکید کرد: حمایت از محرومان و نیازمندان یکی از وظایف تعریف شده برای جمعیت هلال احمر در راستای کاهش آلام بشری است و در این راستا اعزام کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر به مناطق محروم این شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار