به مناسبت دهه مبارک فجر، چهار طرح عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال در بخش حمیل، شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، پل ورودی شهر حمیل، بلوار شهید یعقوب‌نژاد، تفرجگاه روستای گاوروانی در مجموع با اعتبار 25 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌ احداث بلوار کمیته امداد، فاز سه‌پل شهر حمیل با اعتبار 10 میلیارد ریال نیز در هفتمین روز از بهار 40 سالگی انقلاب، به زمین زده شد.

افشین کریمی، فرماندار اسلام‌آباد غرب در حاشیه افتتاح پل جدید شهر حمیل، اظهار داشت: در شرایطی هستیم که کشور با کمبود اعتبارات مواجه است، اما به فرموده مقام معظم رهبری، زلزله به فرصتی برای مردم استان کرمانشاه و به ویژه مناطق زلزله‌زده تبدیل شد، چون این اعتبارات عمرانی از محل بودجه زلزله برای عمران و آبادانی منطقه هزینه شده است.

شهردار حمیل نیز ضمن تشریح طرح‌های مورد افتتاح، گفت: این چهار طرح عمرانی با اعتبار 41 میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

کامران جلوند با اشاره به اهمیت شاهراه ارتباطی شهر حمیل به‌عنوان راه ارتباطی عتبات عالیات و محل تردد استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و لرستان عنوان کرد: در طول مدیریت بنده، دولت بیش از 14 میلیارد تومان بودجه برای فعالیت‌های عمرانی، زیرساختی و توسعه تخصیص داده است.

وی تصریح کرد: 35 هزار متر زمین در قالب بیش از 100 پلاک تغییر کاربری در شهر حمیل صورت گرفته که 60 درصد املاک به مردم غیر از اهالی حمیل واگذار شده و تاکنون 35 مورد پروانه ساخت از این تعداد صادر شده است.

همزمان با برنامه‌های دهه مبارک فجر، فرماندار اسلام‌ آبادغرب در معیت امام جمعه، شهردار، بخشدار و دیگر مسؤولان محلی و شهرستان با حضور مزار شهدای شهر حمیل به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کردند، در ادامه مسؤولان شهرستان به خانواده شهید نورالدین نوروزی رفتند.

فرماندار اسلام آباد‌غرب در دیدار با خانواده این شهید والامقام، اظهار داشت: در آستانه 40 سالگی انقلاب وظیفه خود دانستیم به نمایندگی از خانواده شهدای بخش حمیل خدمت شما برسیم و ان‌شاء‌الله خداوند توفیق ادامه راه شهدا و خدمت به خانواده معظم شهدا را به مسؤولان عنایت فرماید.

در ادامه برنامه‌های امروز مراسم تقدیر و بزرگداشت کارکنان بازنشسته با حضور بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌ آبادغرب نیز برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب در این مراسم، اظهار داشت: دوران بازنشستگی دوران استراحت است و نباید این فرصت را با کار دوباره از دست داد.

محمدرضا نادری بیان کرد: بازنشستگان تجربه@های خود را در اختیار پرسنل جدیدالورود قرار دهند تا با استفاده از تجربیات ارزشمند آنان در راه ارتقای سلامت مردم منطقه گام بردارند.

وی در ادامه موفقیت‌های نظام سلامت را حاصل فعالیت‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه تمام کارکنان و بازنشستگان برشمرد و از کارکنان مرحوم شبکه بهداشت و درمان نیز یاد کرد.

درپایان برنامه به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی با حرکت زیبای رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب که خود لوح‌های تقدیر را به حضور بازنشستگان آورد، به بازنشستگان اعطا شد.

در ادامه برنامه‌ها قیچی روبان پانسیون پزشکی با حضور فرماندار این شهرستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 30 میلیون ریال به مساحت 160 مترمربع در 2 طبقه به افتتاح رسید.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار