امام جمعه کرمانشاه از مردم خواست علیرغم مشکلات اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور گسترده داشته باشند؛ چرا که حضور جدی مردم جواب محکمی برای مخالفین و دشمنان نظام خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلای اسلامی‌، از مردم خواست علیرغم وجود مشکلات اقتصادی حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22بهمن داشته باشند و اظهار داشت: حضور جدی مردم جواب محکمی برای مخالفین و دشمنان نظام خواهد بود.

آیت‌الله علما افزود: ما با مردم آمریکا کاری نداریم و منظور ما از شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر رؤسای جمهور و اطرافیان آنهاست.

وی با اشاره به پیشنهادات اخیر اروپا در مورد برجام و امتیازات در نظر گرفته شده توسط آنها، اظهار کرد:آن‌ها گفته‌اند ما به شما غذا و دارو می‌دهیم؛ آیا تحقیر از این بیشتر هم وجود دارد؟ ما به غذا و داروی آن‌ها احتیاجی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، افزود: وزارت خارجه باید جواب محکمی به اروپاپی‌ها بدهد و ما باید آن‌ها را تحقیر کنیم؛ آن‌ها حق ندارند در مورد نیروهای نظامی و تسلیحات موشکی ما حرف بزند.

آیت‌الله علما از همه مسؤولین و دولت‌مردان خواست طبق فرمایش مقام معظم رهبری نگاه‌شان به داخل، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشد و تأکید کرد: دشمن هیچ خیری برای ما نمی‌خواهد و قدم مثبتی برایمان برنخواهد داشت.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به مقام والا و با عظمت صدیقه کبری(س) و ایام فاطمیه از مردم خواست عزاداری درخور و شایسته مقام آن حضرت برگزار کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار