مسئول کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از تدوین کتاب دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،حسین خدرویسی اظهار داشت: کارگروه روستا و محرومیت زدایی با هدف برنامه ریزی برای تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با ابلاغ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و تایید رئیس شورای هماهنگی استان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این کارگروه ۱۴ سازمان عضو دارد،افزود: این کارگروه از سوم مردادماه جلسات خود را آغاز کرد و تا پیش از ایام الله دهه فجر موفق به برگزاری ۹ جلسه کارگروهی شد.

مسئول کارگروه روستا و محرومیت زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: کارگروه روستا و محرومیت زدایی ۳۷ مصوبه دارد و نیز از مهمترین اقدامات این کارگروه می‌توان به تهیه کتاب دستاوردهای انقلاب و تبلیغ و اطلاع رسانی این دستاوردها شاره کرد.

وی همچنین از انجام تبلیغات و اطلاع رسانی و تدوین کلیپ و تیزر و تحویل آن به صدا و سیما و پخش از رسانه ملی اشاره و عنوان کرد: به طور گسترده درصدد انجام تبلیغات و اطلاع رسانی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

خدرویسی با بیان اینکه برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از ماه‌ها پیش در سطح استان اجرا شده است، تصریح کرد: آیین بازگشایی مدارس در روستای رحیم آباد با حضور نمایندگان عضو کارگروه و نیز برگزاری بزرگداشت روز جهانی داوطلب در آذرماه با تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در حوزه جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های شاخص اجرا شده بوده است.

وی بیان داشت: ۴۰ برنامه جامع در مسائل مختلف با عضویت ادارات راه و شهرسازی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، جهادکشاورزی، جمعیت هلال احمر، صندوق کارآفرینی امید، بیمه سلامت، بهزیستی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، دفتر امور زنان و خانواده و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار شده است.

به گفته مسئول کارگروه روستا و محرومیت زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، در دهه فجر نیز برنامه هایی نظیر افتتاح و واگذاری خانه های مسکونی مددجویی در مناطق زلزله زده و محروم کرمانشاه و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل دائمی نمایشگاه بین الملل کرمانشاه اجرایی شده است.

وی از عرضه تولیدات و محصولات صنایع دستی خانواده های محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد کرمانشاه در محل نمایشگاه دائمی دستاورد چهل سالگی انقلاب خبر داد.

مسئول کارگروه روستا و محرومیت زدایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال ایام الله دهه فجر رنگ و بوی دیگری دارد چرا که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار