سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:۳۵۰ دستگاه تاکسی برای خدمت رسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است که در مسیر‌های منتهی به محور‌های راهپیمایی استقرار می‌یابند و آماده نقل‌و‌انتقال انبوه شهروندان می‌باشند.
کد خبر: ۷۱۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 10 February 2019

سجادسلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزودبا توجه به اینکه در پايان مراسم یوم الله 22 بهمن برای بازگشت راهپيمايان به مبادی اوليه تمهیدات لازم درنظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد:علاوه بر تاکسی های در نظر گرفته شده، ناوگان بزرگ و زحمتکش تاکسیرانی آماده جابجایی مسافران شهرکهای اقماری به محل برگزاری مراسم هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت: توجه به شروع راهپيمايی از ساعت 9 صبح روز دوشنبه ، ناوگان تاکسیرانی از ساعت 7 صبح اقدام به سرويس ‌رسانی می‌كندوبه اين منظور تاکسیرانان کرمانشاه در کلیه خطوط اقدام به سرويس‌رسانی و انتقال راهپیمایان به مسیرهای راهپيمايی می‌‌كنند.

وی تأکید کرد: کلیه پرسنل سازمان تاکسیرانی و همکاران تاکسیران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند از مردم غیور استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دوباره دعوت کرد.

سلیمانی افزودبا توجه به اعلام اعمال محدوديت‌های ترافيكی در روز 22 بهمن و كمبود فضای پارك خودرو در معابر منتهی به مسير راهپيمايی از شهروندان درخواست كرد از آوردن وسايل نقليه شخصی خودداری كرده و تا جای ممكن از وسايل نقليه عمومی به ويژه تاکسی و اتوبوس استفاده كنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار