کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح بسیج نوروزی از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 02 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،بهمن خدادادیان ، اظهار داشت: هرساله با توجه به فرارسیدن ایام نوروز شاهد تشدید بازرسی ها در قالب اجرای طرح بسیج نوروزی هستیم و امسال نیز از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر انجام بازرسی ازمراکز حساس بیان کرد: ۷۳ نیروی بازرسی در قالب پنج تیم و تشکیل چهار تیم مشترک نظارت ویژه بر بازار شب عید را برعهده خواهند گرفت.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: در بازرسی مشترک با اداره اجرائیات بر مراکز داخل شهر شامل بازارها به ویژه بازارهای برپا شده در نمایشگاه نظارت می شود و در قالب تشکیل گشتی مشترک با اتاق اصناف وتعزیرات حکومتی بر کارگاه ها و بازار آجیل و شیرینی پزی نظارت می‌شود.

وی بیان داشت: علاوه بر تشکیل گشتی مشترک با آموزش و پرورش و میراث فرهنگی برای نظارت بر هتل ها، مسافرخانه ها، اماکن اقامتی بین راهی و مدارسی که جهت اسکان پیش بینی شده تیم دیگری نیز نظارت بر آزمایشگاه های آب را در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی به ویژه در تفرجگاه ها و روستاهای هدف گردشگری برعهده دارد.

به گفته خدادایان، با دستگاه های قضایی و تعزیرات حکومتی برای تسریع در برخورد با متخلفان هماهنگی های لازم انجام شده است و در قالب کمیته های ستاد سفر، پلیس راهور و شهرداری با دست فروشان برخورد خواهد شد.

وی از نظارت بر پارک‌ها، نمازخانه ها و اماکن اقامتی موقت خبر داد و افزود: گشت های نظارتی ثابتی به صورت شبانه روزی در طاقبستان مستقر می‌شوند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه جلسات آموزشی برای متصدیان قنادی ها و شیرینی پزی ها، رستوران های بین راهی، برنجی پزی ها و آرایشگاه های زنانه و مردانه برگزار شده است، عنوان کرد: مردم هرگونه پیشنهاد، انتقاد و گزارش تخلف را می توانند از طریق سامانه ۱۹۰ در هرساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار