فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری ۳ عضو یک باند که به منزل خانمی ۷۰ ساله دستبرد زده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سلیم سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: عضو یک باند که به منزل خانمی حدود ۷۰ ساله دستبرد زده و طلا جات و پول‌های نقد وی را به ارزش حدود ۳۰۰ میلیون ریال به سرقت بودند، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع سرقت از منزل خانمی مسن در روز جمعه (۱۰ اسفند) که به تنهایی زندگی می‌کرد، مأموران پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی و کلانتری ۱۲ مرصاد رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک مرد جوان و ۲ خانم به بهانه پخش آش نذری به درب منزل این خانم مراجعه و به زور وارد خانه اش شده و پس از بستن دست و پای این خانم مسن، طلاجات وی را به ارزش ۲۲ میلیون تومان به همراه ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد را سرقت کرده اند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با توجه به حساسیت‌های موضوع، توانستند در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه، هر ۳ متهم را با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به کشف طلا‌های سرقتی در مخفیگاه متهمان پیش از آنکه فرصت فروش آن‌ها را پیدا کنند،بیان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت طلاجات و پول‌های نقد این خانم مسن اعتراف کردند.

وی همچنین از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سلیمی در پایان کشف سرقت‌های انجام شده را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار