استاندارکرمانشاه طی پیامی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران رسانه‌های استان در پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در بحران بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد .
کد خبر: ۷۳۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 06 April 2019

به گزارش تابناک،متن کامل پیام هوشنگ بازوند استاندارکرمانشاه بدین شرح است: «جوامع امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی ا‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده اند. انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

شما خبرنگاران عزیز، در اطلاع رسانی به موقع به مردم شریف استان در سامانه بارشی اخیر، با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر خویش بر آن شدید تا برنامه‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در استان کرمانشاه را به اطلاع مردم برسانید و به نیکی، حق مطلب را ادا کردید که دستاورد آن عبور موفقیت آمیز مجموعه مردم و مسوولین از آن روز‌های دشوار و طاقت فرسا بود که نمود‌های این همدلی در سطوح ملی نیز مورد اشاره قرار گرفت.

به پاس رسالت قلم و فعالیت‌های صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات و اطلاع رسانیِ خدمات مسئولین را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان اعم از صداو و سیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و سراسری و فعالان فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، از خداوند متعال خواهانم.»

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار