علی اصغر برقپور در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد گیلانغرب از خدمات رسانی به بیش از سه هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 30 May 2019

 علی اصغر برقپور در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: کمیته امداد گیلانغرب تعداد ۳۲۲۷ خانوار مستمر بگیر تحت پوشش دارد و ۵۲۰ خانوار نیز در قالب خانواده‌های تک خدمتی را تحت پوشش دارد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان به لطف خدا با همکاری خیرین، مسئولین ادارات و سایر خیرین خارج از استان و شهرستان ما توانستیم بالغ بر ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیون ریال بین ۳۰۰ خانواده مددجوی نیازمند در سطح شهرستان توزیع کنیم.

برقپور در ادامه گفت: ۳ هزار پرس غذای گرم با همکاری دفتر امام جمعه محترم، جمعی از مسئولین، بخشدار و امور عشایری تحت عنوان افطار المؤمنین در مناطق محروم شهرستان که اکثرا مردم دهستان ویژنان شناخته شده است در بین کل خانواده‌ها چه مددجو و چه غیر مددجو تقسیم کردیم که البته در بحث افطاری برنامه‌های دیگری نیز داریم که انشاءالله در روز‌های آینده هم غذای گرم و هم سبد‌های غذایی از طرف خیرین و مردم نوع دوست شهرمان به کمیته امداد کمک میکنند در دستور کار قرار خواهیم داد.

ایشان در ادامه اظهار داشت: در حوزه درمان تعدادی از سرفصل‌های درمانی مان از جمله کمک به پرداخت فرانشیز، خدمات ویژه درمان، کمک به بیماران صعب الاعلاج، خاص و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی، رفع سوء تغذیه کودکان، که شامل کودکان زیر ۵ سال است، سبد‌های غذایی داریم که بالغ بر ۳۴۶ میلیون تومان در سال ۹۷ پرداخت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تعداد بیمه شدگان زن سرپرست خانوار ۶۰ نفر است که در سال گذشته بالغ بر ۷۱ میلیون تومان به تامین اجتماعی پرداخت کردیم و تعداد ۶ نفر از بیمه شدگان طرح اشتغال که جزء یارانه‌ها است را ۱۲ میلیون تومان پرداخت کردیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گیلانغرب در پایان افزود: در حوزه کارت درمان با یک تفاهم نامه‌ای که بین خدمات درمانی، روستایی در سال گذشته منعقد شده است از ابتدای خرداد امسال ۷۵۰ خانواده که تحت عنوان بیمه کارت درمان بودند حذف شده اند و مددجویان عزیز که دارای دفترچه خدمات درمانی هستند، علیرغم اینکه ما این کارت‌ها را حذف کردیم و سوق دادیم تحت عنوان دفترچه خدمات درمانی، روستایی خدماتمان را ادامه میدهیم از جمله خدماتی از قبیل: خرید عینک، دندان مصنوعی، فرانشیز بیمارستانی و پرداخت هزینه بیماری‌های صعب الاعلاج و خاص که در این راستا حتما کمک خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار