کامران کریمی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب از توزیع علوفه یارانه‌ای و پرداخت تسهیلات جهت نوسازی و بهسازی جایگاه دام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 01 June 2019

کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک درخصوص تسهیلات امور دام گفت:پرداخت تسهیلات جهت نوسازی و بهسازی جایگاه دام و طرح‌های ایجادی دربخش پرورش گاو شیری، پرواربندی بره و گوساله؛ احداث گاوداری و پرواربندی صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی درخصوص شاخص کارکرد جهاد کشاورزی واحد امور دام شهرستان گفت:در واحد امور دام، مواردی که حائز اهمیت می‌باشند و جهاد کشاورزی به آن‌ها پرداخته عبارتند از: تهیه و توزیع بخشی از علوفه یارانه‌ای اعم از سویا؛ ذرت؛ سبوس، آمیخته گری و اصلاح نژاد دام بومی با نژاد‌های پر بازده از نظر شیر و گوشت؛ نژاد‌های مانند هلشتاین، سیمینتال و تأمین سوخت گرمایشی مرغداری‌ها و نظارت بر مرغداری‌ها به تعداد ۴۲ واحد با ظرفیت ۶۰۰ هزار قطعه در هر دوره می‌باشد.

کریمی در پایان گفت:تمدید، تعویض و صدور پروانه ها، موافقت اصولی و صدور مجوز تمامی طرح‌های دامپروری اعم از گوسفند داری؛ گاوداری؛ مرغداری؛ پرواربندی گوسفند و گوساله با هماهنگی نظام مهندسی را در برنامه امور دام با کمک مهندسین و دامپرواران اجرا کرده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار