استاندار کرمانشاه گفت:مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی و همراهی خوبی برای انجام جشنواره پویانمایی داشته باشند و این را یک تکلیف بدانند.
کد خبر: ۷۵۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 03 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری جشنواره پویانمایی با اصحاب رسانه گفت:جشنواره ملی پویانمایی دومین رخداد بزرگ فرهنگی است که با شعار ایرانی پویا و کرمانشاهی زیبا از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود و اگر شرایط مشارکت مردم در این جشنواره فراهم شود، بهترین نتیجه ممکن رقم می‌خورد این جشنواره در استان، به‌ویژه در شهر‌های زلزله‌زده، موجی از نشاط، همدلی و همبستگی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی و همراهی خوبی برای انجام این جشنواره داشته باشند و این را یک تکلیف بدانند، این جشنواره می‌تواند تمرین، پیش زمینه و آزمون مناسبی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ باشد، مسیر توسعه استان، مسیری پر اصطکاک است و هرچه از این اصطکاک کم کنیم، بر سرعت توسعه استان افزوده‌ایم.

بازوند خاطرنشان کرد: با وجود اینکه عمده توان مجموعه اجرایی استان در ۲۰ ماه گذشته، صرف مدیریت بحران زلزله شد، اما توانستیم با پیگیری‌های مستمر، کرمانشاه را به عنوان کلانشهر جدید به ثبت برسانیم، حال با برگزاری این جشنواره و برنامه گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ شرایط مناسبی برای معرفی استان و فرصت‌های آن فراهم کنیم.

مقام ارشد استان در ادامه گفت: افتتاح بیمارستان پاوه و ۱۵۰ واحد مسکن مهر پاوه، افتتاح تقاطع مسطح امام حسین (ع) و بازدید از قطار شهری طی روز‌های برگزاری جشنواره پویانمایی و حضور مقامات کشوری در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان تأکید کرد: رسانه‌ها با تولید محتوا باید بتوانند سرعت توسعه را افزایش دهند و در این راستا می‌توانند از تصاویر مثبت و خیلی خوبی مبتنی بر واقعیات استان تحت عنوان چهره زیبای کرمانشاه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تابناک، دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران از ۱۸ تا ۲۰ تیر به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار