رئیس اداره ارشاد شهرستان اسلام آباد غرب گفت:جشنواره تئاتر مرصاد حتی میتواند باعث توسعه اسلام آبادشود.
کد خبر: ۷۵۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 06 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک،جلسه هماهنگی جشنواره ملی تئاتر مرصاد، جشنواره ملی پویانمایی و نمایش عروسکی و نیز استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضوره معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و مدیران شهرستان در فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به نمایندگی از گروه اجرایی و دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد با ارائه گزارشی از این جشنواره در سال گذشته گفت:جشنواره ملی تئاتر مرصاد بعنوان یک برند ملی در سطح کشور مطرح شده است و این جشنواره می‌تواند توسعه و پیشرفت شهرستان را رقم بزند.

وی افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد بخاطر موضوعیت بحث منافقین در حوزه تئاتر و اندیشه انقلاب حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تمری در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۱۶۲ اثر از ۲۶ استان کشور به یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد ارسال شده و سال گذشته ۱۱۲ اثر از ۱۱۲ گروه هنری به جشنواره ارسال گردید که این یک امتیاز برجسته برای جشنواره است، جشنواره مرصاد بزرگداشت نام و یاد شهداست و حتی اگر اعتباری در این زمینه به ما ندهند، بخاطر نام شهدا با وجود تمام مشکلات، سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تابناک، جشنواره ملی تئاتر مرصاد پس از بیش از ده دوره برگزاری به میزبانی اسلام آباد غرب، به یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های تئاتر ایران بدل گشته و بزرگترین رویداد نمایشی استان کرمانشاه می‌باشد که البته همیشه در زمینه بودجه و پشتیبانی مظلوم واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار