کد خبر: ۷۶۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 13 July 2019

تابناک / به دنبال انتشار خبری در برخی رسانه ها مبنی بر قطع گاز شرکت سیمان خزر بدلیل بدهی ۷۰۰ میلیون تومانی، روابط عمومی شرکت گاز به اطلاع می رساند، یکی از سیاست های اصلی شرکت گاز استان گیلان در تمامی سالها بویژه در سال مزین به «رونق تولید»، حمایت از اقشار مختلف جامعه بویژه صنعتگران و کارگران عزیز بوده و مساعدت و همراهی با بدهکاران بویژه شرکتهای تولیدی از جمله کارخانه سیمان خزر بهترین دلیل بر این مدعاست.

 

هم اکنون بدهی شرکت سیمان خزر نه 700 میلیون بلکه نزدیک به 7 میلیارد تومان می باشد و شرکت گاز بر اساس ضوابط و مقررات خود اقدام به قطع گاز این شرکت نموده است.

علیرغم بدهی بالای شرکت مذکور، شرکت گاز مساعدت های زیادی را در جهت رفع مشکل انجام داده و برطبق آخرین توافق بعمل آمده مقرر گردید شرکت سیمان خزر بدهی جاری را پرداخت و بدهی های معوقه را نیز بصورت قسطی پرداخت نماید ولی متأسفانه این شرکت به توافق خود عمل نکرده است.

فلذا انتظار بر این است که مدیریت کارخانه مذکور با توجه به حمایت ها و مساعدت های صورت گرفته از طرف شرکت گاز، به جای ارائه اخبار نادرست به برخی رسانه ها و تشویش اذهان عمومی، تدابیر لازم را برای پرداخت بدهی جاری و معوقات طبق توافق قبلی اتخاذ نماید.

روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار